Trygg handel

Velkommen til vår nettbutikk!

Vi i Innsia ønsker at du som kunde skal føle deg trygg og ivaretatt, og vi har høyt fokus på kvalitet og kundeservice. Under står våre leveringsbetingelser listet opp, som vi anbefaler deg å lese før du bestiller.

Leveringsbetingelser

PRISER OG LEVERING

Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer moms. Vi sender kun varer i Norge og forbeholder oss retten til å endre våre priser i nettbutikken, og reserverer oss mot feilaktig prissetting. Vi tar forbehold om utsolgte varer.

FORSENDELSE

Minimumsbeløpet på en ordre er på 300 kr eks frakt. Ordren din vil bli pakket og sendt i løpet av 1-5 dager, og skulle ikke dette være mulig vil vi ta kontakt med deg. Vi sender alle våre varer med Bring/Posten Norge, og du kan til enhver tid spore din egen pakke på bring.no. Fraktkostnad er satt til en fast pris på 99 kr (opptil 10 kg), henter du selv betaler du ingenting. Møbelfrakt er på fra 250,- til 2000,- avhengig av størrelsen på møbelet. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen og telefonnummer som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt.

Vi sender deg hentemelding KUN på sms så viktig at du sjekker at du oppgir riktig nummer.

Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss, kan kjøper bli belastet med et gebyr på opptil 400 kr. Dersom vi må sende pakken igjen pga. ukorrekt adresse eller ikke hentet pakke, må kjøper betale denne kostnaden.

Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som postpakke og hentes på ditt lokale postkontor.

Vi sender ut en e-post ved postinnlevering, der vi angir ditt kolli-id. Dette gjør at du kan spore pakken på www.bring.no.

Velger du å forhåndsbestille en vare, må denne /de varene legges inn i egen ordre. Velger du å legge andre ting på samme ordre, vil hele ordren sendes først når alle varene er på lager. Ønsker du at vi deler opp forsendelsen, må du gi oss beskjed om dette. Ekstra frakt må påberegnes.

FEIL/MANGLER

Dersom det er mangler eller feil på din ordre, er det viktig at du gir oss beskjed om dette så fort som mulig etter du har mottatt din pakke, slik at vi kan rette opp feilen. Ta kontakt med oss på post@innsia.com senest 3 dager etter mottatt ordre ved feil/mangler.

KUNDENS PLIKTER

Den som er registrert som kunde (18 års aldersgrense) hos selger, er ansvarlig for betaling av de ytelser selger eller selgers samarbeidspartnere leverer i henhold til nærværende vilkår. Det er kundens oppgave å sørge for at riktig leveringsadresse blir opplyst.

REKLAMASJON

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss, og helst på ankomstdagen via e-post: post@innsia.com. Det er viktig at du gir en god beskrivelse til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Vi må ha melding om skadet vare SENEST 3 dager etter du har mottatt den. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet, eller varen er tydelige skadet under transport, må du også melde dette direkte til det postkontoret som du kvitterer ut pakken av. De vil sendes oss en skademelding og erstatte varen, slik at vi kan sende en ny vare til deg.

Når reklamasjonen er godkjent sender vi en ny vare eller eventuelt refunderer vi kostnadene tilbake til din konto.

ANGRERETT

Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Gi oss beskjed på mail (post@innsia.com)om du ønsker å benytte deg av angreretten, du trenger ikke å oppgi grunn. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand, sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket. Fyll ut angrerettskjemaet og legg denne ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Ved avbestilling av bestillingsvarer tilkommer et gebyr, avhengig av hvor langt i prosessen produktet ditt har kommet. Er det ferdig produsert på avbestillingstidspunktet, må varen i sin helhet betales.

Ved kredittkortkjøp vil du få pengene refundert direkte til ditt kort (som du betalte med) for varer som er sendt i retur.

BETALING

Visa og Mastercard
Her kan du betale med Visa og Mastercard. Alle transaksjoner krypteres for en sikker betaling. Ved bestilling i nettbutikken foretas en reservasjon av transaksjonsbeløpet på kundens kort, og først i det øyeblik ordren har blitt sendt fra Innsiamoelv og levert til Posten, vil beløpet bli trukket fra kortbetalers konto.

Bambora betaling

Bambora er vår samarbeidspartner på betaling.